نتایج اولیه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اعلام شد (1402/2/25)

ایران کنفرانس

نتایج اولیه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اعلام شد

با اعلام‌نتایج اولیه آزمون دکتری دانشگاه آزاد، داوطلبان برای اطلاع از نتایج اولیه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلان مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا، داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه http://azmoon.org با وارد نمودن کد دسترسی انتخاب رشته (عدد ۷ رقمی ذیل کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور) وکد ملی از نتیجه انتخاب رشته خود مطلع شوند.

متقاضیانی که حداقل در یک کد رشته محل حدنصاب نمره علمی لازم برای مصاحبه را کسب نموده اند، چنانچه تمایل به ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه را دارند، لازم است  از تاریخ ۱۴۰۲/۲/۲۵ تا ۱۴۰۲/۳/۳۱ با مراجعه مجدد به کارنامه نسبت به تکمیل فرم مشخصات بررسی صلاحیت عمومی داوطلبان آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۲ اقدام کنند. بدیهی است در صورت عدم تکمیل فرم مربوطه از گزینش نهایی حذف خواهند شد.

داوطلبانی که علاوه بر دانشگاه آزاد اسلامی، در سایر دانشگاه ها حدنصاب علمی لازم را به منظور مصاحبه کسب نموده و نسبت به تکمیل فرم صلاحیت عمومی اقدام کرده‌اند، نیازی به تکمیل مجدد این فرم نخواهند داشت .

همچنین زمان و چگونگی ثبت نام  داوطلبان به منظور شرکت در مصاحبه این دوره  هفته اول خرداد ماه  اعلام  خواهد شد.

بنابر اعلام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج  اولیه دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس