امکان تدریس «دانشجویان دکتری» دانشگاه آزاد فراهم شد (1402/3/17)

ایران کنفرانس

امکان تدریس «دانشجویان دکتری» دانشگاه آزاد فراهم شد

سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی، می توانند به عنوان «دستیار آموزشی» به تدریس در واحدهای دانشگاهی بپردازند.

دکتر محمد قربانی گلشن آباد در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جزئیات تدریس دانشجویان دکتری به عنوان دستیاران آموزشی در واحدهای آموزشی دانشگاه آزاد گفت: تمامی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند در فراخوان «دستیار آموزشی» شرکت کرده و بعد از مرحله اول که براساس نیازها و ملاحظات واحدهای دانشگاهی انتخاب شدند در یک دوره آموزشی حرفه‌ای، معرفتی و مهارتی چهل ساعته شرکت خواهند کرد.

سخنگوی دانشگاه آزاد ادامه داد: بعد از آن از ترم پاییز ۱۴۰۲-۱۴۰۳ با هدایت استاد راهنمای مدرسی در رشته تخصصی مربوطه به کارورزی و تدریس مشغول شوند. بعد از اتمام این دوره‌ها نیز گواهی شرکت در دوره «آموزشی و کارورزی دستیاری آموزشی» به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این مطلب که دوره آموزشی و کارورزی دستیاری آموزشی توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: دانشجویان دکتری علاقمند به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به دفاتر باشگاه در واحدهای دانشگاهی و یا به پایگاه اینترنتی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس bpj.iau.ir مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: این دوره صرفاً ویژه دانشجویان فعال دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی است و سایر افراد و دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی، نمی‌توانند در آن شرکت کنند.

قربانی گلشن آباد تاکید کرد: براساس دستورالعمل مربوطه، دستیاران آموزشی متناسب با میزان تدریس واحدهای درسی، از تخفیف و کسر معافیت بخشی از شهریه برخوردار خواهند بود.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: یکی از ظرفیت‌های فاخر و بی بدیل، دانشجویان مقطع دکتری است که لازم است از این ظرفیت بی نظیر در اعتلا سرمایه اجتماعی و شبکه سازی نخبگانی دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کنیم.

آخرین بروزرسانی (چهارشنبه ، 17 خرداد 1402 ، 11:49)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس