امتیاز تعداد فرزندان و تاهل در جذب اعضای هیات علمی (1402/10/16)

ایران کنفرانس

امتیاز تعداد فرزندان و تاهل در جذب اعضای هیات علمی

رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی امتیاز تعداد فرزندان برای جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها را اعلام کرد.

محمد علی کی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص تعداد اساتیدی که طی مدت تشکیل هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی جذب شده اند گفت: از زمانی که هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده است حدود ۱۶ سال می‌گذرد و این هیأت به طور مرتب هر ۱۵ روز یک‌بار جلسه برگزار می‌کند حتی در ایام تعطیلات سالیانه در مرداد ماه معمولاً جلسات تعطیل نمی‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود ۱۰۷ عضو هیأت علمی در دانشگاه‌ها فعال هستند که حدود ۲۵ هزار نفر از آنان در زمان تشکیل هیأت عالی جذب شورا فعال بودند و از زمان تشکیل هیأت مذکور برای حدود ۷۵ هزار نفر از اعضای هیأت علمی حکم صادر شده است، کاری که بی نظیر بوده و در دنیا سابقه ندارد.

رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تسهیلات اعضای هیأت علمی خانم برای جذب در دانشگاه‌ها گفت: در در برخی دانشگاه‌ها ۳۲ درصد اعضای هیأت علمی خانم هستند، در یک مقطعی پیگیر بودیم امتیازاتی به اعضای هیأت علمی خانم اختصاص دهیم که هنوز هم پیگیر آن هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در بررسی صلاحیت عمومی متقاضیان عضویت هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی فرزند آوری و تأهل دارای امتیاز است. که هم متقاضیان جذب خانم و هم متقاضیان جذب آقا می‌توانند از آن استفاده کنند، یک فرزند ۵ امتیاز، داشتن دو فرزند ۱۱ امتیاز و تأهل ۵ امتیاز دارد.

دکتر کی نژاد افزود: زمانی اگر خانم و آقا هر دو متقاضی جذب باشند هردو می‌توانند از این امتیاز استفاده کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس