فرایند جذب اعضای هیات علمی چندین ماه کاهش یافت (1403/12/13)

ایران کنفرانس

فرایند جذب اعضای هیات علمی چندین ماه کاهش یافت

رییس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم گفت: امسال کد استخدامی افرادی که برای فراخوان ۱۴۰۲ شرکت کرده اند بلافاصله بعد از تایید هیات مرکزی جذب ارائه شده و افراد با سرعت به کارگرفته می شوند.

دکتر محمد خلج امیرحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تسریع فرایند جذب اعضای هیأت علمی گفت: با توجه به تمهیداتی که طی یک و دوسال گذشته اندیشیده شده و تلاش و مجاهدتی که دانشگاه‌ها انجام دادند، سیر طی کردن فرایند جذب اعضای هیأت علمی به صورت نسبی خیلی تسریع شده است.

وی ادامه داد: البته با حالت ایده ال فاصله داریم ولی متوسط طی فرایند جذب چندین ماه کاهش یافته است و اکنون با پدیده جدیدی مواجه هستیم که پرونده یک نفر از چند مؤسسه همزمان به مرکز جذب ارسال می‌شود.

رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم افزود: هرهفته تعداد قابل توجهی از پرونده‌های پیمانی جذب تعیین تکلیف می‌شود.

وی همچنین افزود: امسال کد استخدامی افرادی که برای فراخوان ۱۴۰۲ شرکت کرده‌اند بلافاصله بعد از تأیید هیات مرکزی جذب ارائه شده و این موضوع باعث می‌شود که افراد به صورت سریع به کارگرفته شوند.

خلج امیرحسینی درباره اینکه چه تعداد از پرونده‌های متقاضیان جذب سال‌های گذشته هنوز تعیین تکلیف نشده است، افزود: هرتعداد پرونده که توسط دانشگاه‌ها ارسال می‌شود توسط مرکز جذب برسی می‌شود درحال حاضر پرونده‌های فراخوان ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ حدود ۱۰۰ درصد تکمیل شده و مقداری فراخوان اردیبهشت و آبان ۱۴۰۱ هنوز کامل نشده که امیدواریم آن نیز کامل شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس