اخبار را بپوشید!

ایران کنفرانس

اخبار را بپوشید!

با فناوری جدید، کاربرانی که نمی‌خواهند از تلویزیون، رایانه یا هر ابزار ارتباطاتی دیگری برای دریافت اخبار استفاده کنند، می‌توانند اخبار مورد علاقه‌شان را بپوشند.

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با محبوب‌شدن فناوری‌های پوشیدنی، آژانس‌های خبری به دنبال استفاده از این ابزار برای ارائه عناوین مهم خبری به کاربرانی هستند که می‌خواهند همواره به‌روز باشند. هم‌اکنون تعدادی از نرم‌افزارهای خبری توانایی تحویل‌دادن پیغام‌های خبری یا مقاله‌های کامل به ساعت‌های هوشمند یا ابزار پوشیدنی چشمی مانند عینک گوگل را دارند.

در این میان، برنامه تلفن همراه شرکت News Republic (شرکت رسانه‌ای تلفن‌همراه شخصی) اخبار را از هزاران منبع خبری به تلفن‌های همراه تحویل می‌دهد. هم‌اکنون ژیل ریموند، مدیر اجرایی این شرکت، به دنبال استفاده از ساعت هوشمند پوشیدنی برای ارائه نه تنها عناوین مهم خبری بلکه مقاله‌های کامل به کاربران است.

شرکت مزبور در فرانسه تاسیس شد و بازارهای اروپایی و همچنین امریکای شمالی و چین را تصاحب کرده و اخبار را از صدها آژانس خبری مانند رویترز، الجزیره و آسوشیتدپرس دریافت می‌کند و آن را به کاربران تحویل می‌دهد.

«رومان کاراچینسکی»، مدیر اجرایی نرم‌افزار جمع‌آوری خبری News360 متعلق به شرکت کالیفرنایی News360 Filial نیز به آینده فناوری‌های پوشیدنی برای ارائه اخبار به کاربران امیدوار است. وی در این باره گفت: ما به دنبال تغییر فرمول قدیمی هستیم که بر اساس آن، افراد به دنبال جستجوی اخبار بودند اما ما می‌خواهیم آن‌ها را به دنیایی وارد کنیم که در آن، اطلاعات مفید و مناسب کاربران را پیدا می‌کند.

به گفته کاراچینسکی، پلت‌فرم جدید Android Wear برای گوگل به برنامه News360 امکان ارائه اخبار به ساعت‌های هوشمند و عینک گوگل را می‌دهد و این امر دسترسی سریع به اخبار ورزشی، اخبار بازار سهام یا اخبار خبرساز را ممکن می‌کند.

هنوز مشخص نیست ابزار پوشیدنی با چه سرعتی رواج پیدا می‌کنند و این که مردم چگونه از آن‌ها استفاده خواهند کرد. به گفته ژیل ریموند، ساعت‌های هوشمند زمانی که برای ارائه اخبار، مستقل از گوشی‌های‌ هوشمند عمل کنند، کاربران بیشتری را جذب خواهند کرد و به افراد امکان خلاص‌شدن از تلفن‌های همراهشان را برای مدت زمانی می‌دهند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس