کل

Khalifa University Graduate Scholarship 2023-24 in UAE (Master and PhD)

Khalifa University Graduate Scholarship 2023-24 for International Students:

Applications are invited to apply for the Khalifa University Graduate Scholarship 2023-24 in Unite Arab Emirates. All International Students from all over the world are eligible to apply for International Scholarships in UAE. Candidates who want to pursue their Master’s Degree, PhD Degree, Pre-Medicine Bridge Program and Doctor of Medicine (MD) Program from Khalifa University are encouraged to apply. Khalifa University is offering Fully Funded Scholarships for the academic session of 2023-2024. This university is in the list of best universities.

All Academic Fields & Majors are available including Engineering, Medical, Business, Health, Arts, IT, & Other Fields are available to Study Abroad Scholarship in UAE. Khalifa University Scholarship will cover all the expenses to study postgraduate study from abroad.

Khalifa University was established in 1989 is a science focused university located in Abu Dhabi. Times Higher Education Asia University Rankings has ranked this University at 28th best university in Asia. According to QS University Ranking, it is ranked as the 401st best university in the world.

Khalifa University Graduate Scholarship 2023-24 Details:

  • University: Khalifa University
  • Degree level: Master, PhD, Doctor of Medicine
  • Scholarship coverage: Fully Funded
  • Eligible nationality: International
  • Award country: United Arab Emirates
  • Last Date: 30 April 2023.

Financial Benefits:

Khalifa University in UAE is in the top best universities of the world and it is Offering Full Free Scholarships for students from around the world in Abu Dhabi. The Khalifa University Graduate Scholarship will cover all the Expenses & provide Monthly Stipend as a educational fund. Detail is given below

  • Complete Tuition Fee will be provided.
  • Graduate Research & Assistant Scholarship (GRTA) Monthly Stipend Policy is given below. It is changeable.
    • For MSc: AED 8,000
    • For PhD: AED 10,000.
  • Khalifa University visa holders will get a Comprehensive Medical Insurance.
  • Support to attend International Research Conferences.

Scholarship Duration:

Applicants can apply for the Part Time and for Full Time Scholarship. But there are Some Requirements for both.

Full-time: Candidates must have to enrolled for 3-4 courses in every semester which have 9-12 credit hours or equivalent.
Part-time: Candidates must have to enrolled for 2 courses in every semester (6 credit hours or equivalent).

  • Master Degree Full Time Scholarship: 2 Year
  • Master Degree Part Time Scholarship: 3 Year
  • PhD Degree: 3-4 Years

Application Deadline:

The last date to Apply for the Khalifa University Graduate Scholarship 2023-24 for International Students for Fall 2023 is 30th April 2023.

How to Apply for Khalifa University Graduate Scholarship?

There is Online Application System to apply for the Khalifa University Graduate Scholarship 2023-24. The link to the Online Application Portal and link of Official Advertisement is given below:

https://admissions.kustar.ac.ae/pg/Account/Login

https://www.ku.ac.ae/scholarships-graduate

 

فراخوان ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

ایران کنفرانس

فراخوان ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ‌ایران توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌ و با مشارکت و همکاری دانشگاه‌ها و انجمن‌ها از جمله انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی، انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران و انجمن ‌جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی سوم اسفند 1401 برگزار خواهد شد.

 

اهداف کنفرانس
• ارایه تغییرهای تحول‌آفرین در صنعت روابط‌عمومی و اجرای راه‌حل‌های نوآورانه جدید در زمان انتخاب یک آینده کامل دیجیتالی؛
• بررسی حوزه‌هایی از صنعت روابط‌عمومی که تحول دیجیتال می‌تواند آن‌ها را ارتقا دهد و تخصیص نوآوری دیجیتال در جایی که بیشترین تأثیر را دارد.
• ارزیابی موانع دیجیتالی‌کردن کامل روابط‌عمومی و تعیین اینکه چگونه می‌توان بر آنها غلبه کرد.

 

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ‌ایران با محورهای زیر برگزار می‌شود:
- افق‌های جدید ارتباطات؛ ادغام قابلیت‌های انقلاب صنعتی چهارم و فناوری‌های نوآورانه
- روابط‌عمومی و تحول دیجیتال؛ فراتر از فناوری
- رویکردها، روندها و الگو‌های تحول دیجیتال در روابط‌عمومی
- استراتژی تحول دیجیتال؛ نقشه‌راهی برای پایداری حرفه روابط‌عمومی
- روابط‌عمومی و تحول دیجیتال؛ آموزش مهارت‌‌‌های دیجیتالی
- تحول دیجیتال: چالش‌های جدید برای متخصصان روابط‌عمومی
- شیوه‌ها و راه‌های عملی دیجیتالی‌شدن صنعت روابط‌عمومی
نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ‌ایران از مقاله‌های تخصصی مرتبط با موضوع کنفرانس استقبال می‌کند.
مقاله‌های پذیرفته شده علاوه بر ارایه در کنفرانس، در کتاب "مجموعه مقاله‌های کنفرانس" منتشر می‌شود.

تقویم کنفرانس

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره: ۲۰ دی ۱۴۰۱
ارسال مقاله: 20 دی‌ماه 1401
اعلام نتایج داوری مقاله: 30 بهمن 1401
ثبت‌نام در کنفرانس: 30 دی 1401
هزینه شرکت در کنفرانس: یک میلیون تومان (به ازای هر نفر) به اضافه ارزش افزوده

 

دومین جشنواره مردم‌داری ایران
(تقدیر از برگزیدگان ۲۴ بخش مدال و جایزه ویژه روابط‌عمومی)

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره: ۲۰ دی ۱۴۰۱


کارگاه آموزشی
عنوان کارگاه: تحول دیجیتال ارتباطات و اتوماسیون روابط‌عمومی
مهلت ثبت‌نام: 30 دی۱۴۰۱ (تعداد 200 نفر)

میز معرفی خدمات و محصولات شرکت‌ها و سازمان‌ها
سازمان‌ها و شرکت‌های علاقمند به استفاده از این خدمات با دبیرخانه کنفرانس تماس حاصل نمایند.

راه‌های ارتباطی
تلفن‌: ۶۶۵۷۰۱۹۴(۰۲۱)- ۶۶۹۴۳۶۷۰ (۰۲۱)
پایگاه اطلاع‌رسانی: https://kpri.ir
شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران: www.shara.ir
رایانامه: آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید

 

تمدید مهلت ارسال مقالات هشتمین کنگره بین المللی عمران، معماری و توسعه شهری

ایران کنفرانس

تمدید مهلت ارسال مقالات هشتمین کنگره بین المللی عمران، معماری و توسعه شهری

هشتمین دوره کنگره سالانه بین المللی عمران، معماری و توسعه شهری به عنوان بزرگترین، معتبرترین، منظم ترین و با سابقه ترین گردهمایی شناخته شده سالانه علمی، پژوهشی و اجرایی حوزه عمران، معماری، شهرسازی و محیط زیست خاورمیانه در کشور ایران در تاریخ 16 الی 18 اسفند ماه 1401 با مجوز رسمی برگزاری از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره 7264038 و با شرکت بیش از 3500 نفراز فعالین این عرصه شامل دانشگاهيان، صاحب نظران، سياستگزاران و مديران، دانشجویان ، سازمان هاي ذي ربط و علاقه مند، مهندسين مشاور، پیمانکاران و متخصصان از کشورهای مختلف جهان با همکاری دانشگاه ساپینزا رم، دانشگاه شیراز، دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشگاه مراغه، دانشگاه هنر اسلامی تبریز، دانشگاه کوثر، انجمن مهندسی رودخانه ایران و سایر دانشگاه های برجسته ایران و ایتالیا در شهر تهران برگزار می‌گردد. این کنگره در نظر دارد با معرفي توان علمي و كاربردي براي ارتقای سطح كيفي معماری، سازه و توسعه هاي شهري و همچنين بررسي نيازمندي و ضرورت‌هاي آموزش موارد فوق گام برداشته و با شناسايي نگرش‌ها، تجربيات نوين و تحليل ابعاد نظري و كاربردي توسعه شهری، به تحليل ،آموزش و پژوهش آن بپردازد. برگزاری این کنگره همه ساله با شعار "توسعه شهری راهی به  سوی توسعه آینده" فرصتي براي گردهمايي صاحبنظران،متخصصان وانديشمندان درحوزه معماري، سازه وتوسعه شهری بوده است.

‌‌ با توجه به استقبال گسترده اساتید، پژوهشگران، کارشناسان و دانشجویان گرامی سراسر کشور از این کنگره مهم بین المللی و درخواست های مکرر پژوهشگران گرامی نسبت به تمدید مهلت ارسال مقالات،  بدینوسیله به اطلاع می رساند با توجه به  تصمیم شورایعالی کنگره مهلت ارسال مقالات کامل (چکیده به همراه اصل مقالات) تا 13 بهمن ماه تمدید گردید.

این رویداد مهم به صورت سالیانه و منظم و با بالاترین استاندارد های پژوهشی و علمی و مجوز های مربوطه و با همکاری، حمایت و پشتیبانی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی معتبر کشور در دانشگاه های برجسته کشور از جمله دانشگاه شهید بهشتی تهران و دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار گردیده و با توجه به اعتبار بالا و پشتوانه علمی خود همه ساله در مجامع، سایت های تخصصی مربوطه و نهاد های معتبر داخلی و خارجی نمایه گردیده و مقالات و دستاوردهای علمی آن ثبت گردیده است.

با توجه به اعلام دبیرخانه کنگره ايجاد فرصتي مناسب براي تبادل اطلاعات و ارایه دستاوردهاي نوین پژوهشي واجرایی بين انديشمندان، محققان، صنعتگران، دانشجویان و دست‌اندرکاران در زمينه عمران ، معماری ، توسعه شهری ومحیط زیست کشور و جهان مهمترین هدف برگزاری این کنگره با حضور اساتید برجسته بین المللی به خصوص از کشور ایتالیا می باشد. شایان ذکر است طبق قوانین جدید وزارت علوم  تنها مقالات ارائه شده در کنفرانس ها و کنگره های دارای مجوز آن وزارت خانه دارای امتیاز پژوهشی و نمره پایان نامه می باشند.

نمایشگاه تخصصی جانبی، مسابقه عکاسی، تورهای تخصصی، کارگاه های آموزشی تخصصی و سخنرانی های کلیدی و نشست های علمی در راستای این کنگره همانند دوره های قبلی برگزار خواهند شد. نمایشگاه تخصصی جانبی کنگره فرصتی کم نظیر برای معرفی شرکت ها و کسب و کارهای مرتبط و معرفی محصولات و خدمات در این عرصه خواهد بود. برای کلیه شرکت کنندگان در کنگره گواهینامه آموزشی معتبر بین المللی صادر گردیده همچنین کلیه مقالات پذیرفته شده هشتمین کنگره علاوه بر درج در مجموعه مقالات کامل کنگره و  نمایه در SID، کنسرسیوم محتوای ملی و سیویلیکا در قالب کتاب مجموعه چکیده مقالات چاپ گردیده و کلیه مقالات برگزیده بدون نیاز به داوری مجدد در نشریات و ژورنال های معتبرپژوهشی، تخصصی ،ISI و ISCپشتیبان کنگره رایگان چاپ خواهند گردید.

همچنین از امتیازات اصلی این کنگره جهت پژوهشگران گرامی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- نمایه سازی و انتشار کلیه مقالات در کتاب و لوح فشرده مجموعه مقالات کنگره، سیویلیکا، کنسرسیوم محتوای ملی،SID  و سایر نهادهای بین المللی معتبر.

- برگزاری منظم کنگره در یک دهه اخیر در سطح بین المللی.

- همکاری دانشگاه های برجسته ایران، ترکیه و ایتالیا در دوره های مختلف.

- امکان داوری زودهنگام مقالات در صورت درخواست.

- تدوین و تکثیر کتاب مجموعه چکیده مقالات کنگره در 2 جلد فارسی و انگلیسی با تیراژ بالا.

- نمایه سازی و انتشار کلیه مقالات دوره های قبلی برگزار شده به طور کامل در پایگاه های معتبر.

- چاپ رایگان تمامی مقالات برگزیده کنگره بدون نیاز به داوری مجدد در ژورنال ها و مجلات معتبر ISIوISC پشتیبان کنگره.

- اهداء گواهینامه های بین المللی کنگره به زبان فارسی و انگلیسی.

- امکان شرکت و ثبت نام در کنگره به دو حالت حضوری یا غیر حضوری.

- ارائه لوح تقدیر و جوایز نفیس به مقالات برتر.

- ارائه گواهینامه های اختصاصی دارای هولگرام امنیتی کنگره و مهر برجسته و کد شناسایی اختصاصی جهت استعلام و پیگیری آنلاین همراه با ضریب امنیت بسیار بالا و عدم امکان جعل و یا کپی.

علاقه مندان جهت ارسال مقالات، شرکت در کنگره و حضور در نمایشگاه تخصصی وکسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشارکت در این رویداد مهم بین المللی می توانند به پورتال کنگره به آدرس www.8icsau.ir مراجعه نموده و یا با دبیرخانه کنگره به شماره 02177542303  تماس حاصل فرمایند.

آخرین بروزرسانی (يكشنبه ، 11 دی 1401 ، 13:10)

 

علوم انسانی بیشترین تقاضای جذب هیات علمی را به خود اختصاص داد (1401/10/10)

ایران کنفرانس

علوم انسانی بیشترین تقاضای جذب هیات علمی را به خود اختصاص داد

معاون مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: گروه علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه به ترتیب بیشترین تقاضای جذب اعضای هیات علمی در فراخوان جذب هیات علمی آبان ۱۴۰۱ را به خود اختصاص داداند.

دکتر جعفر جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فراخوان جذب هیأت علمی آبان ۱۴۰۱ گفت: حدود ۱۴ هزار نفر از متقاضیان جذب هیأت علمی در فراخوان جذب آبان ۱۴۰۱ ثبت نام خود را تأیید نهایی کردند.

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع که هرکدام از متقاضیان می‌توانستند ۳ انتخاب و اولویت داشته باشند در مجموع ۳۵ هزار و ۶۱۸ رشته محل (اولویت) تعیین شد.

معاون مرکز جذب وزارت علوم تحقیقات و فناوری افزود: از مجموع ۳۵ هزار و ۶۱۸ اولویت، ۱۱ هزار و ۳۸۴ اولویت مربوط به گروه علوم انسانی، ۷ هزار و ۵۴ اولویت مربوط به گروه علوم پایه، هزار و ۹۳۱ اولویت مربوط به گروه هنر و معماری، ۸ هزار و ۱۱۵ اولویت مربوط به فنی و مهندسی، ۴ هزار و ۱۹۶ اولویت مربوط به گروه علوم اجتماعی، ۲ هزار و ۴۸۷ اولویت مربوط به گروه علوم کشاورزی است.

وی ادامه داد: بنابراین در این فراخوان گروه علوم انسانی با ۱۱ هزار و ۳۸۴ اولویت دارای بیشترین تقاضا در فراخوان آبان ۱۴۰۱ بوده است و بعد از آن به ترتیب گروه فنی و مهندسی با ۸ هزار و ۱۱۵ اولویت و گروه علوم پایه با ۷ هزار و ۵۴ اولویت دارای بیشترین تقاضا بودند.

جعفری درباره زمان اعلام نتایج فراخوان آبان ۱۴۰۱ نیز گفت: تلاش ما این است نتایج بر اساس تقویم زمانبندی فراخوان آبان ماه ۱۴۰۱(۱۷ تیر ۱۴۰۲) اعلام شود.

بر اساس این گزارش، بررسی اولیه پرونده متقاضیان با نظر هیأت اجرایی جذب دانشگاه ۱۷ دی ماه تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ انجام می‌گیرد و در این زمان، پرونده‌های متقاضیان دارای شرایط اولیه به کمیته‌های بررسی توانایی‌های علمی و صلاحیت عمومی ارسال شده و نتیجه بررسی صلاحیت علمی و عمومی در دانشگاه اعلام می‌شود و همچنین تصمیم در هیأت اجرایی جذب دانشگاه اتخاذ شده و پرونده متقاضیان مورد تأیید هیأت اجرایی جذب دانشگاه به دبیرخانه هیأت مرکزی جذب وزارت علوم ارسال می‌شود.

 

MPOB International Palm Oil Congress and Exhibition (PIPOC 2023)

MPOB International Palm Oil Congress and Exhibition (PIPOC 2023)

Malaysian Palm Oil Board (MPOB) will be organizing MPOB International Palm Oil Congress and Exhibition (PIPOC) on 7 - 9 November 2023 at Kuala Lumpur Convention Centre with the theme of 'Navigating Uncertainties Building Resilience'.

The largest Palm Oil Congress and Exhibition is back! PIPOC 2023 features four concurrent conferences Agriculture, Biotechnology and Sustainability (ABS), Downstream and Value Addition (DVA), Processing, Food Safety and Nutrition (PFSN), Global Economics and Marketing (GEM) with more than 2000 participants, 200 speakers and 200 poster presenters. With over 400 booths from Hall 1-Hall 5 KLCC, this will be a strategic platform for interaction and in-depth deliberation on the many facets of the crop ranging from innovations, latest policy developments, challenges and the way forward for the industry as well as excellent networking opportunities. Informative technical tours to oil palm plantation, palm oil mill, refinery and 'R and D' facilities are currently being arranged. A golf tournament is also in store for all the golf enthusiasts.

Visit PIPOC 2023 website at http://pipoc.mpob.gov.my for latest information. Don't miss this great opportunity!

 
مطالب بیشتر...

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی
بورس های تحصیلی و کارآموزی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1403© : ایران کنفرانس