کل

آغاز اعلام نیاز دانشگاه‌ها برای جذب هیأت علمی از ۱۴ آبان (1401/8/5)

ایران کنفرانس

آغاز اعلام نیاز دانشگاه‌ها برای جذب هیأت علمی از ۱۴ آبان

رئیس مرکز جذب وزارت علوم با اشاره به زمانبندی فراخوان جذب اعضای هیأت علمی آبان ماه ۱۴۰۱ گفت: براساس تقویم زمانی اعلام شده، اعلام نیاز دانشگاه‌ها از ۱۴ آبان ۱۴۰۱ آغاز می شود.

محمد خلج امیرحسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به زمانبندی فراخوان جذب اعضای هیأت علمی آبان ماه ۱۴۰۱ گفت: براساس تقویم زمانی اعلام شده، اعلام نیاز دانشگاه‌ها از ۱۴ آبان ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین ثبت نام داوطلبان در فراخوان جذب از ۲۶ آذرماه آغاز شده و تا ۷ دی ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم درباره سهمیه پذیرش فراخوان جذب آبان ۱۴۰۱ افزود: اختصاص سهمیه با مرکز نظارت است، اینکه دانشگاه‌ها چه تعداد درخواست داشته باشند و مرکز نظارت براساس آمایش چه تعداد سهمیه اختصاص دهد در این زمینه مرکز نظارت تصمیم می گیرد.

وی درباره اعمال دو مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر افزایش سن جذب برای عضویت در هیأت علمی تا ۴۵ سال و امتیاز تأهل و داشتن فرزند در جذب اعضای هیأت علمی گفت: این دو مصوبه به دانشگاه‌ها ابلاغ شده و در این فراخوان در فرم‌های صلاحیت عمومی اعمال شده است.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم در خصوص تعیین تکلیف پرونده‌های جذب فراخوان قبل (فراخوان جذب اعضای هیأت علمی اردبیبهشت ۱۴۰۱) گفت: دانشگاه‌ها در حال ارسال نتایج به مرکز جذب هستند و این روند نسبت به قبل یک مقدار بهتر شده است اما هنوز آنچه که مطلوب است حاصل نشده باید یک مقدار کارها توسط دانشگاه‌ها و مرکز جذب سریع‌تر انجام شود.

فراخوان آبان ماه ۱۴۰۱

ردیف

اقدام کننده

اقدام

تاریخ شروع

تاریخ خاتمه

۱

دانشگاه

اعلام نیاز

۱۴۰۱/۰۸/۱۴

۱۴۰۱/۰۸/۲۷

۲

مرکز نظارت

بررسی اعلام نیاز دانشگاه و تخصیص ظرفیت

۱۴۰۱/۰۸/۲۸

۱۴۰۱/۰۹/۱۱

۳

دانشگاه

تطبیق نیاز با تاییدیه مرکز نظارت

۱۴۰۱/۰۹/۱۲

۱۴۰۱/۰۹/۲۱

۴

مرکز جذب اعضای هیأت علمی

فراخوان

۱۴۰۱/۰۹/۲۶

۱۴۰۱/۱۰/۰۷

۵

دانشگاه

بررسی اولیه پرونده متقاضیان با نظر هیأت اجرایی جذب دانشگاه

۱۴۰۱/۱۰/۱۷

۱۴۰۲/۰۱/۲۳

۶

ارسال پرونده‌های متقاضیان دارای شرایط اولیه به کمیته‌های بررسی توانایی‌های علمی و صلاحیت عمومی

۷

نتیجه بررسی صلاحیت علمی و عمومی در دانشگاه

۸

اتخاذ تصمیم در هیأت اجرایی جذب دانشگاه

۹

ارسال پرونده متقاضیان مورد تأیید هیأت اجرایی جذب دانشگاه به دبیرخانه هیأت مرکزی جذب

۱۰

مرکز جذب اعضای هیأت علمی

بررسی مرکز جذب و طرح در هیات مرکزی

۱۴۰۲/۰۱/۲۶

۱۴۰۲/۰۳/۱۷

۱۱

دانشگاه

اعلام نتیجه نهایی توسط دانشگاه به متقاضی

حداکثر تا ۱۴۰۲/۰۴/۱۷


 

International Research Conference on Management and Humanities

International Research Conference on Management and Humanities (IRCMH) 2023 BOSTON, USA
Conference DATES: 23rd - 24th February 2023

VENUE: HARVARD CLUB- HARVARD UNIVERSITY, Boston, Massachusetts, U.S.A

Abstract Submission Deadline: 15th January 2023
https://londoninstitutesd.co.uk/ircmh-2023-boston/

Conference Tracks:

All Business and Management Areas
Education
Law and Politics
Information Sciences/Mass Communication
Archeology Culture and Society
Economics and World Trade
Psychology

Enquiries: آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید
آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید

Web address: https://londoninstitutesd.co.uk/ircmh-2023-boston/

Organised by: London Institute of Skills Development, U.K

 

The International Conference on Business and Economics

The International Conference on Business and Economics: Navigating the Future for a Better Tomorrow
12th to 13th December 2022
Muscat, Oman


We are pleased to invite you to attend the International Conference on Business and Economics (ICBE 2022), Muscat, Oman, the theme of the conference is "Navigating the Future for a Better Tomorrow".

Date of the conference: December 12-13, 2022, Mode of the Conference: In-person
Venue: Hormuz Grand Muscat, A Radisson Collection Hotel, Muscat, Oman.

Important Dates:
Submission deadline: November 10, 2022
Notification of acceptance/rejection: Within 10 days of initial submission
Registration and final paper submission of accepted papers: November 25, 2022

Conference Objectives
Bridging the gaps between academics and practitioners through creating collaborative links between scientific research and the industry.
Identifying new research areas, facilitating collaborations and providing networking opportunities in various business areas.
Provide a platform for researchers to develop their research further with insights from experts, practitioners and academics in the field.
Provide an opportunity for faculty and students of CEPS, and Oman to gain exposure and become acquainted with international scholars and experts.
Providing a professional space for knowledge sharing, and highlighting the most current business issues from global and local perspectives.
Highlighting contemporary practical challenges and keeping up to date with innovative solutions in the dynamic business world.

Tracks and Topics
We welcome papers that are related but not limited to the below five tracks:
Track 1: Management and Marketing
Track 2: Accounting, Finance, and Economics
Track 3: Operations Management and Information Systems.
Track 4: Tourism, Sustainability, and Political Economy
Track 5: Entrepreneurship, Creativity, and Innovation

Paper Submission
All submissions should be submitted via the EasyChair system:
https://easychair.org/conferences/?conf=icbe20220

Publication Opportunities
Full papers submitted to ICBE 2022 will be published as a conference proceeding.

Best Paper Award
Academics: US$ 1,000
Students: US$ 1,000

Further Information and Contact Details

Contact Dr. Ali Tarhini
E-mail: آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید

 

The 6th International Conference on Future of Women 2023

The 6th International Conference on Future of Women 2023
"Empowering Women, Powering the Future"

23rd - 24th February 2023, Colombo, Sri Lanka

Hosting Partner:
The Asian-African Association for Women, Gender, and Sexuality (AAAWGS)

Academic Partners:
Vasanta College for Women, India.
Miranda House, University of Delhi.
Alagappa University, India.
Institute of Business Management, Pakistan.
Wits Centre for Diversity Studies, University of Witwatersrand, Johannesburg, South Africa. Department of Gender Studies, University of Peshawar, Pakistan.
Durban University of Technology, South Africa.
University of Mauritius, Mauritius.

The International Institute of Knowledge Management (TIIKM) in collaboration with the Hosting and the Academic Partners of the Conference cordially invites you and your colleagues to submit Abstracts of your original research paper to be eligible to participate in the 6th International Conference on Future of Women 2023 We welcome papers for the selection of Oral, Poster and Virtual Presentations.


Conference Tracks:

- Women and health, Maternity and Paternity leave, Constraints for single mothers
- Diversity in political representation, Women in power, politics, and decision-making
- Under-representation/

misrepresentation of women in the media, movies, and literature
- Women and workplace, Gender Pay Gap, Glass ceiling and sticky floors
- Gender-based Violence, Women in armed conflict and crisis
- Gender-based Cyber-Violence, and Misogynistic Online-Movements
- Human rights of women, Gender Equality, and empowerment
- Masculinities, Engaging Men and Boys for Gender Equality
- Institutional mechanism for the advancement of women, Education, and training of women. Closing the Technology Gender Gap
- Sustainable development, natural resource management, and the conservation of the environment
- Combating discrimination based on sexual orientation and gender identity and Human rights of lesbian, gay, bisexual, transgender, and intersex people (LGBTI)

View more tracks at - https://futurewomenconference.com/call-for-papers/


Abstract Submission Deadline: 20th October 2022
Submit Your Abstract to: آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید
Register on - https://futurewomenconference.com/online-registration/



Conference Chair

PROF. DR. ANITA SINGH
Centre for Women's Studies and Development,
Banaras Hindu University,
India.
 

نقل و انتقال اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها تصویب شد (1401/8/1)

ایران کنفرانس

نقل و انتقال اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها تصویب شد

در دویست و نود و نهمین جلسه هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی، «نقل و انتقال اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی» تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، در دویست و نود و نهمین جلسه هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی، که ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱ در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، برگزار شد، نقل و انتقال اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، به تصویب رسید.

متن مصوبه به شرح ذیل است:

۱. نقل و انتقال اعضای هیأت علمی رسمی قطعی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، با رعایت سند آمایش آموزش عالی کشور (مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی) و موافقت هیأت‌های اجرایی جذب مؤسسات مبدا و مقصد، امکان‌پذیر است.

۲. نقل و انتقال اعضای هیأت علمی رسمی آزمایشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، با موافقت رؤسای مؤسسات مبدا و مقصد، با رعایت سند آمایش عالی کشور و تأیید وزیر مربوطه (وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) امکان‌پذیر خواهد بود.

۳. نقل و انتقال اعضای هیأت علمی نیروهای نظامی، انتظامی، و امنیتی تابع شرایط و ضوابط و مقررات خاص مربوطه هستند. (مصوبات و تصمیمات مغایر با این مصوبه منسوخ و ملغی الاثر خواهد بود).

 
مطالب بیشتر...

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی
بورس های تحصیلی و کارآموزی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1403© : ایران کنفرانس