کل

شرایط اختصاصی استخدام هیات علمی در دانشگاه تهران اعلام شد (96/11/1)

ایران کنفرانس

شرایط اختصاصی استخدام هیات علمی در دانشگاه تهران اعلام شد

معاون آموزشی دانشگاه تهران از استخدام سالانه ۸۰ تا ۱۰۰ عضو هیات علمی در این دانشگاه خبر داد و گفت: داشتن معدل ۱۵ برای دوره دیپلم و لیسانس، معدل ۱۶ برای دوره کارشناسی ارشد و معدل ۱۷ برای دوره دکتری از مهم‌ترین شرایط اختصاصی دانشگاه تهران برای استخدام اعضای هیات علمی در این دانشگاه است.

دکتر حسین حسینی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این مطلب شرایط و جزئیات استخدام اعضای هیات علمی در دانشگاه تهران را تشریح و اظهار کرد: با توجه به شرایط و موقعیت دانشگاه تهران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های کشور، تعداد تقاضا برای استخدام اعضای هیات علمی در این دانشگاه بسیار  بالا است و از طرف دیگر محدودیت‌هایی نیز در این زمینه وجود دارد. به همین دلیل همواره نگاه دانشگاه در زمینه استخدام اعضای هیات علمی این بوده که افرادی را با سوابق آموزشی و پژوهشی برتر در کشور استخدام کند.

وی در ادامه تصریح کرد: شرایط عمومی استخدام اعضای هیات علمی در دانشگاه تهران، همانند دانشگاه‌های دیگر و همان شرایط اعلام شده از سوی وزارت علوم است، اما در کنار آن دانشگاه تهران یک سری شرایط اختصاصی در این زمینه در نظر گرفته تا بتواند افراد با سابقه برتر آموزشی و پژوهشی را به استخدام دانشگاه در بیاورد.

معاون آموزشی دانشگاه تهران، به شرایط اختصاصی استخدام اعضای هیات علمی در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: داشتن معدل ۱۵ برای دوره دیپلم و لیسانس، معدل ۱۶ برای دوره کارشناسی ارشد و ۱۷ برای دوره دکتری از جمله حداقل‌های معدلی و علمی است که اعضای هیات علمی برای استخدام در دانشگاه تهران باید داشته باشند.

دکتر حسینی اظهار کرد: دانشگاه تهران به عنوان یکی از دانشگاه‌های سطح یک کشور این استقلال را دارد به صورت اعلامی یا نانوشته شرایط خاصی را برای استخدام اعضای هیات علمی در نظر بگیرد.

وی با اشاره به فعالیت ۲۲۰۰ اعضای هیات علمی در دانشگاه تهران، خاطر نشان کرد: در حال حاضر نسبت اعضای هیات علمی به دانشجو در این دانشگاه ۱ به ۲۵ است که باید این وضعیت به حالت استاندارد یعنی ۱ به ۱۸ برسد.

معاون آموزشی دانشگاه تهران همچنین یادآور شد: کاهش ظرفیت پذیرش دانشجو در برخی از واحدهایی که ظرفیت پذیرش بالایی دارند و همچنین استخدام اعضای هیات علمی جدید، دو راهکاری است که می‌تواند نسبت استاد به دانشجو را به یک شاخص استاندارد برساند.

دکتر حسینی در پایان از استخدام سالیانه ۸۰ تا ۱۰۰ عضو هیات علمی در دانشگاه تهران خبر داد و گفت: فراخوان استخدام امسال اعضای هیات علمی از ۱۴ بهمن آغاز می‌شود و به مدت یک ماه ادامه دارد.

 

دانشگاه تهران میزبان کنفرانس "یادگیری و یاددهی" الکترونیکی

ایران کنفرانس

دانشگاه تهران میزبان کنفرانس "یادگیری و یاددهی" الکترونیکی

دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران با محوریت «محتوای الکترونیکی» اسفند ماه در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، پونه مهرتاش دبیر اجرایی دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران در خصوص جزئیات دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران، گفت: این کنفرانس در روزهای سیزدهم و چهاردهم اسفند در سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و برخی رویدادهای جانبی کنفرانس مانند استارت‌آپ ویکند محتوای الکترونیکی این کنفرانس نیز 9 اسفند ماه در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران آغاز می‌شوند.

وی به مهم‌ترین محورهای دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران اشاره کرد و افزود:  با توجه به اهمیت محتوای الکترونیکی در حوزه یادگیری و لزوم تقویت آن "محتوای الکترونیکی" به عنوان یکی از مهم ترین محورهای کنفرانس تعیین شده است که البته علم، هنر یادگیری و یاددهی(پداگوژی) در محتوای الکترونیکی، منابع باز آموزشی، کسب و کار در محتوای الکترونیکی، نقش فناوری‌های نوین در توسعه سامانه‌ها و محیط‌های یادگیری الکترونیکی و یادگیری فراگیر از دیگر محورهای کنفراس تعیین شده است.

مهرتاش با بیان اینکه کنفرانس امسال نسبت به سال‌های گذشته از بخش‌های متنوع و جدیدتری تشکیل شده است، عنوان کرد: عناوین این بخش‌ها غیر از ارائه مقالات علمی به سیاق تمام کنفرانس های علمی در خصوص تازه‌های این حوزه، شامل سخنرانی کلیدی، تازه‌های یادگیری الکترونیکی در جهان، نشست دانشجویی برای ارائه چالش‌ها و یافته‌ها این حوزه تا قبل از دفاع تز(تحصیلات تکمیلی)، جشنواره تولید محتوا و ... تعیین شده است.

دبیر اجرایی برگزاری دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران در خصوص گروه‌های هدف این گردهمایی علمی، یادآور شد: اندیشمندان و صاحب‌نظران حوزه یادگیری الکترونیکی، اعضای هیات علمی حوزه‌های مرتبط و یا علاقمندان به این شیوه تدریس، دانشجویان دارای کسب و کار، افراد دارای ایده‌های کارآفرینی، موسسات آموزش الکترونیکی و همه علاقمندان به یادگیری الکترونیکی جزو مخاطبان اصلی این کنفرانس هستند.

وی با بیان اینکه فرصت ارائه مقاله و ارائه پیشنهاد کارگاه به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد:  داوری مقالات و بررسی پیشنهادها در حال انجام است. فرصت ارائه محتوا برای جشنواره‌ها و همچنین فرصت ارائه خلاصه پژوهشی برای نشست دانشجویی هنوز وجود دارد. ثبت نام در کنفرانس، کارگاه‌ها، نمایشگاه، استارتاپ ویکند شروع شده است و تا تاریخ 20 بهمن از تعرفه زود هنگام برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی مرکز همایش‌های الکترونیکی دانشگاه تهران، مدیر شبکه اجتماعی شعاع مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به  وبسایت کنفرانس به نشانی  https://icelet2018.ut.ac.ir/ مراجعه کنند.

 

21st International Water Technology Conference

21st International Water Technology Conference
28th to 30th June 2018
Port Said, Egypt


The International Water Technology Conference (IWTC) brings together Experts, Researchers, Equipment Manufacturers and Consultants, in order to discuss the latest state of the art in the field of water and waste-water technologies.

Who should attend?

This 3 days conference is aimed at a wide range of water practitioners and professionals
from governments, local and global water companies, consultants and equipment suppliers.

Top 4 Reasons to Attend:

- Learn about the latest innovations and technologies
- Hear from and exchange knowledge and ideas with highly regarded professionals
- Great networking opportunities.
- Being in touch with the new trends in technology

We are looking forward to seeing you in *Port Said*

Enquiries: آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید
Web address: http://iwtc.info
Organized by: IWTA (International Water Technology Association)

 

2nd Asian Social Sciences and Business Research Conference

2nd Asian Social Sciences and Business Research Conference
21-24 February 2018 @Yonsei University, Seoul, South Korea

Important Dates
Abstract/Paper Submission Before 17 January 2018 (Be extended deadline to 31 January )
Notification of Acceptance On 31 January 2018
Authors' Registration Before 7 February 2018
ASSBRC 2018 Conference Date 21-24 February 2018


Paper Submission
- Submission of an abstract or article implies that the work described has not been published previously (except as part of a published lecture or academic thesis), that it is not under consideration for publication elsewhere, that its publication is approved by all authors and tacitly or explicitly by the authorities responsible where the work was carried out, and that, if accepted, the abstract or article will not be published elsewhere in the same form without the written consent of the publisher. The editors reserve the right to edit or otherwise alter all contributions, but authors will receive proofs for approval before publication.
- Copyrights for articles are retained by the authors, with first publication rights granted to the publisher. The publisher is not responsible for subsequent uses of the work. It is the author's responsibility to bring an infringement action if so desired by the author.
- The publisher has a zero-tolerance plagiarism policy. All submissions will be checked by editors before being sent to reviewers.
- Authors permit the publisher to archive them in databases and indexes such as Index Copernicus, getCITED, and Google Scholar.
- Manuscripts should be prepared in Microsoft Word format and submitted via the conference’s email address ( آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید ). If you have any questions, please contact the editor.


Conference Objectives
The Asian Social Sciences and Business Research Conference (ASSBRC) is an interdisciplinary conference that aims to bring together leading academic scientists, researchers and scholars to exchange and share their experiences and research results about all aspects of social sciences and business research. It also provides the premier interdisciplinary forum for researchers, practitioners and educators to present and discuss the most recent innovations, trends, and concerns, practical challenges encountered and the solutions adopted in the field of social sciences and business. ASSBRC 2018 scheduled on 21-24 February 2018 at Yonsei University, Seoul, South Korea.

Organizers
- Political Science Association of Kasetsart University (Thailand)
- School of Behavioral and Social Sciences, University of Louisiana at Monroe (USA.)
- Robert D. & Carol Gunn College of Health Sciences & Human Services, Midwestern State University (USA.)
- Faculty of Arts, Arab American University (Palestine)
- Asian Forum on Business Education (Australia)
- International Economics Development and Research Center (Hong Kong, China)
- Department of Governmental Studies, Muhammadiyah University of Makassar (Indonesia)
- School of Medical Sciences, Universiti Sains Malaysia (Malaysia)
- Office of Research and Academic Services, National University of Laos (Lao PDR.)
- Command and General Staff College, Royal Thai Army (Thailand)
- BBA International Program in Marketing, Kasetsart University (Thailand)

Enquiries: آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید
Web address: http://psaku.org/ASSBRC.html

 

اعلام فرصت دانشگاه ها برای تعیین تکلیف متقاضیان جذب هیات علمی (96/10/29)

ایران کنفرانس

اعلام فرصت دانشگاه ها برای تعیین تکلیف متقاضیان جذب هیات علمی

رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دانشگاه ها حداکثر ظرف ۴ ماه باید تکلیف جذب یا عدم جذب متقاضیان عضو هیات علمی دانشگاه های خود را مشخص کنند.

محمدعلی کی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر درباره موفق نبودن دانشگاه ها در جذب هیات علمی گفت: تعداد قابل توجه افرادی که در فراخوان های جذب شرکت می کنند نشان دهنده این موضوع است که دانشگاه ها در فراخوان شرکت می کنند که این افراد برای این دانشگاه ها درخواست می دهند.

وی ادامه داد: دانشگاه ها موظف هستند ظرف چهار ماه تکلیف جذب یا عدم جذب این افراد را مشخص کنند.

رئیس هیات عالی جذب وزارت علوم افزود: دانشگاه هایی که در فراخوان جذب شرکت نکرده اند، دانشگاه هایی هستند که یا از نظر هیات علمی اشباع شده اند و یا اینکه تعداد دانشجویان آنها کاهش یافته و دیگر نیازی به جذب هیات علمی نیست.

 
مطالب بیشتر...

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی
بورس های تحصیلی و کارآموزی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1403© : ایران کنفرانس