کل

دانشگاه آزاد اسلامی استان تاسیس خواهد شد (94/3/25)

ایران کنفرانس

دانشگاه آزاد اسلامی استان تاسیس خواهد شد

با ابلاغ بخشنامه ای از سوی رییس دانشگاه آزاد، اجرای «طرح تجمیع 2 » دانشگاه آزاد اسلامی کلید خورد و بر این اساس «دانشگاه آزاد اسلامی استان» تاسیس می شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه «ساختار و شرح وظایف دبیر، دبیرخانه و کمیسیون های هیأت امناء و شوراهای تخصصی استان» را ابلاغ کرد که بر اساس این بخشنامه به استناد مصوبه هیأت امناء مرکزی دانشگاه مبنی برحذف ساختار و پست های سازمانی نمایندگان تام الاختیار و معاونان هماهنگی استانها، ساختار جدید استانی دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، «دانشگاه آزاد اسلامی استان» تاسیس می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مقدمه این بخشنامه با تاکید بر کاهش بوروکراسی، چابک سازی سیستم اداری، صرفه جویی هزینه‌ها و آمادگی بیشتر مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی برای تحقق اهداف مندرج در اساسنامه و اسناد بالادستی و اثر بخشی بیشتر در توسعه علمی، پژوهشی، فناوری و کارآفرینی به عنوان اهداف این طرح تصریح می کند: به استناد مصوبه هیأت امناء مرکزی دانشگاه مبنی برحذف ساختار و پست های سازمانی نمایندگان تام الاختیار و معاونان هماهنگی استانها، ساختار جدید استانی دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تاسیس شده و این بخشنامه شرح وظایف دبیر، دبیرخانه و کمیسیون های هیأت امناء استان و شوراهای تخصصی و کمیته های اجرایی وابسته و ساختار سازمانی آن را ترسیم می کند.

ماده یک این بخشنامه با نام «واحدهای سازمانی ساختار تشکیلاتی» به چگونگی ساختار تشکیلاتی پرداخته که اهم موضوعات مطرح شده در این این ماده به اختصار به شرح ذیل است:

دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان

به استناد بند 2 ماده 1 مصوبه 721 مورخ 91.8.2 شورای عالی انقلاب فرهنگی رئیس بزرگترین واحد مرکز استان بعنوان دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان، علاوه بر مسئولیت دبیری هیأت امناء استان و مدیریت دبیرخانه هیأت امناء استان، وظایف هماهنگی واحدهای استان و شوراهای استانی برابر نمودار تشکیلاتی پیوست این بخشنامه و حل مشکلات و تنظیم مناسبات واحدها و مراکز آموزشی استان را در چارچوب مقررات دانشگاه و شرح وظایف پیوست عهده دار می باشد.بر این اساس رئیس بزرگترین واحد دانشگاهی مرکز استان بصورت استانی در سه حوزه :

الف : عملکرد حاصل از انجام وظایف واحد دانشگاهی مرکز استان

ب : عملکرد حاصل از انجام وظایف دبیری هیأت امناء استان

ج : عملکرد حاصل از انجام وظایف هماهنگی استان

مسئولیت دارد و عملکرد ایشان بر همین اساس ارزیابی خواهد شد و حکم انتصاب قطعی به عنوان رئیس بزرگترین واحد مرکز استان پس از احراز شرایط و تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط رئیس دانشگاه آزاداسلامی صادر می شود.

دبیر هیات امنای استان

به منظور پیگیری و اجرای امور استانی هیأت امناء استان، دبیرخانه هیأت امناء استان زیر نظر دبیر هیأت امناء استان حداکثر با 4 نیروی انسانی با پست سازمانی کارشناس و 2 پست متصدی (حسب پراکندگی و تعداد واحدها و مراکز آموزشی استان که تعداد آن قابل کاهش است)، پس از تائید ساختار توسط معاونت برنامه ریزی دانشگاه، با مسئولیت رئیس دبیرخانه هیأت امناء استان در بزرگترین واحد مرکز استان تشکیل می شود.

شورای دانشگاه استان

به منظور هماهنگی بین واحدهای استان، شورای دانشگاه استان با ریاست دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه استان و عضویت رؤسای واحدها و مراکز آموزشی، رؤسای شوراهای تخصصی استان و نماینده سازمان سما استان تشکیل می شود تا در محدوده مقررات و ضوابط دانشگاه نسبت به هماهنگی، تبادل نظر و حل مشکلات و مسائل مختلف دانشگاه در استان اقدام کند.

بر اساس این بخشنامه شورای های تخصصی استان نیز شامل، شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی ، شورای دانشجویی ، فرهنگی و ورزشی ، شورای پژوهش و فناوری ، شورای اداری و مالی ، شورای عمرانی ، شورای برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان و شورای زنان فرهیخته استان خواهد بود.

همچنین بر اساس این بخشنامه کمیسیون معاملات استان و کمیته انتصابات استان از جمله دیگر ساختار تشکیلاتی دانشگاه آزاد اسلامی استان خواهند بود.

ماده دو بخشنامه مذکور نیز در 39 بند به شرح وظایف و مسؤولیت ها پرداخته که برخی از موارد مهم آن عبارتند از:

تشکیل دبیرخانه هیأت امناء استان در بزرگترین واحد مرکز استان

پیشنهاد رئیس دبیرخانه هیأت امناء استان به مرکز هماهنگی امور استان ها و هیأت های امناء استانی دانشگاه و صدور حکم وی پس از تایید مرکز مذکور توسط دبیر هیأت امناء استان.

رئیس کمیسیون دائمی هیأت امناء استان که دبیر هیأت امناء استان خواهد بود

تهیه وتنظیم دستور جلسه هیأت امناء استان برابر ماده 2 مصوبه شماره 721 مورخ 91.8.2شورای عالی انقلاب فرهنگی

در بخش دوم ماده دو نیز به وظایف رئیس دبیرخانه هیأت امناء استان پرداخته شده است .

بخش سوم ماده دو نیز به وظایف روسای شوراهای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی استان توجه شده و وظایف روسای تمامی شوراهای تخصصی و همچنین وظایف دو کمیته نظارت بر مصوبات هیأت امناء استان و کمیسیون دائمی هیأت امناء استان در آن بیان شده است.

در ماده سوم یعنی ماده پایانی این بخشنامه نیز به ساماندهی نیروی انسانی و امکانات ستاد هماهنگی سابق استان اشاره شده است.

در ابتدای این ماده آمده است: نظر به اصلاح تشکیلات استانی ضروری است وضعیت افراد شاغل در ستاد هماهنگی استانی و ساختمانها و دفاتر در اختیار آنها به شرحی که در ادامه بیان می شود از سوی دبیر هیأت امناء استان زیر نظر مرکز هماهنگی امور استانها و هیأتهای امناء استانی دانشگاه مطابق مقررات تعیین تکلیف شود.

به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، «آیین نامه شوراهای تخصصی استانی دانشگاه آزاد اسلامی» نیز در 6 ماده به عنوان ضمیمه این بخشنامه ابلاغ شده است.

 

اقدام جدید وزارت علوم برای ارزشیابی مدارک دانش آموختگان خارج از کشور(94/3/24)

ایران کنفرانس

اقدام جدید وزارت علوم برای ارزشیابی مدارک

قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل با بیان اینکه تاکنون مدارک دانشگاه‌های برخی از کشورها معتبر شناخته نمی‌شد و مورد ارزیابی قرار نمی‌گرفت،از انجام اقدامی برای رفع این مشکل خبر داد.

دکتر حسین سالار آملی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت:ما مدرک تحصیلی بسیاری از دانشگاه‌های کشورهای دیگر را معتبر نمی‌دانیم، به همین دلیل مدرک دانشجویانی که در این دانشگاه‌ها تحصیل کرده‌اند را ارزشیابی نمی‌کنیم، بسیاری از افراد از این وضعیت گله کرده‌اند.

وی ادامه داد: به همین دلیل با کمک معاونت دانشجویی وزارت علوم، درحال ایجاد فضایی برای برگزاری دوره‌های مشترک با کشورهای خارجی هستیم تا با بهره‌بردن از توان اساتید ایرانی در این دوره‌ها، دانشجویان ایرانی که خارج از کشور تحصیل می‌کنند بتوانند از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های علمی دانشگاه‌ها و اساتید داخل کشور هم استفاده کنند و بدین ترتیب مدارک آن‌ها را معتبر دانسته و ارزشیابی کنیم.

تدوین آیین‌نامه‌ عدم نیاز به مجوز شورای گسترش برای تاسیس شعبه جدید دانشگاه‌ها در خارج

قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل در ادامه از تصویب آیین‌نامه‌ای مبنی بر لازم نبودن ارائه مجوز ازسوی شورای گسترش وزارت علوم برای تاسیس شعبه جدید دانشگاه‌ها، در خارج از کشور خبر داد و افزود: درحال تصویب آیین نامه‌ای هستیم مبنی بر اینکه اگر دانشگا‌هی یک بار مجوز تاسیس شعبه خارجی را اخذ کرد برای دفعه دوم، در هر کشوری باشد، نیازی به مجوز شورای گسترش وزارت علوم نداشته باشد.

دکتر سالار آملی ادامه داد:این آیین‌نامه سه الی چهار هفته بعد ابلاغ می‌شود و جزئیات آن اعلام خواهد شد.

 

اعلام زمان مصاحبه ۴۳ رشته دکتری (Ph.D) دانشگاه آزاد اسلامی (94/3/24)

ایران کنفرانس

اعلام زمان مصاحبه ۴۳ رشته دکتری (Ph.D) دانشگاه آزاد اسلامی

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی زمان مصاحبه ۴۳ رشته دکتری (Ph.D) دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر علوی فاضل گفت: جدول زمان‌بندی مصاحبه دوره دکتری تخصصی ۴۳ رشته از ساعت ۱۱:۰۰ امروز يكشنبه ۲۴ خرداد ۹۴ بر روی سایت www.azmoon.net قرار گرفت.

وی افزود : دعوت‌شدگان به مصاحبه می‌توانند با مراجعه به این سایت از زمان مصاحبه خود مطلع شوند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تأکید کرد : دعوت‌شدگان می‌بایست در زمان تعیین شده در جلسه مصاحبه حضور به هم رسانند و اگر هر واجد شرایطی به هر دلیلی نتواند در زمان مقرر در جلسه مصاحبه حضور داشته باشد، امکان مصاحبه مجدد وجود نخواهد داشت لذا عدم حضور به معنی انصراف از پذیرش تلقی می‌شود.

علوی فاضل در ادامه در پاسخ به این سوال که دعوت شدگان چه مدارکی را باید به همراه داشته باشند، گفت: دعوت‌شدگان می‌بایست هرگونه سوابق علمی و تحقیقاتی مانند پروژه، مقاله، ترجمه و تألیف را در زمینه رشته خود به همراه داشته باشند. همچنین به همراه داشتن اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی‌ارشد و ریز نمرات و پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد ضروری است.

وی خاطر نشان کرد : با توجه به این که دعوت متقاضیان بدون آزمون براساس معدل و نمره پایان‌نامه ملاک عمل قرار گرفته است، چنانچه در بین معدل و نمره پایان‌نامه زمان ثبت‌نام و زمان مصاحبه فرد مغایرتی وجود داشته باشد مطابق ضوابط برخورد خواهد شد.

معاون سنجش و پذیرش در ادامه در مورد زمان مصاحبه سایر رشته‌ها گفت : زمان مصاحبه سایر رشته‌ها نیز متعاقباً اعلام خواهد شد. اما اگر هر واجد شرایطی در مورد زمان مصاحبه با سوالی مواجه شد، می‌تواند با مراجعه به سایت www.azmoon.org و طرح سوال خود در قسمت پرسش و پاسخ در اسرع وقت پاسخ لازم را دریافت کند.

 

جزییات ترم تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشجویان و استادان (94/3/22)

ایران کنفرانس

جزییات ترم تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشجویان و استادان

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری ترم تابستانی گفت: دانشجویان متقاضی ترم تابستان چنانچه بیشتر از 6 واحد نداشته باشند، فقط نصف شهریه ثابت را پرداخت می‌کنند و مبلغ حق‌التدریس برای اعضای هیئت علمی دو برابر محاسبه می‌شود.

دکترحسین غریبی، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی درباره شرایط ترم تابستان برای دانشجویان این دانشگاه به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: ترم تابستان دانشگاه آزاد اسلامی برای تمام دانشجویان در همه مقاطع ارائه می شود.

وی افزود: در ترم تابستانی دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی مجاز به انتخاب حداکثر تا 10 واحد، دانشجویان دوره کارشناسی ارشد 6 واحد و دانشجویان دوره دکتری مجازند تا 4 واحد را انتخاب کنند.

دکتر غریبی در عین حال تصریح کرد:‌البته دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی که معدل آنها بالاتر از نمره 17 باشد، میتوانند حداکثر 12 واحد درسی را در ترم تابستان داشته باشند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد درباره شرایط مشروطی ترم تابستان بیان کرد: چنانچه دانشجویان در دوره ترم تابستان مشروط شوند این مشروطیت در شمارش تعداد مشروطی دوره تحصیلشان درنظر گرفته نمیشود.

دکتر غریبی هم چنین درباره شرایط دانشجویان کاردانی و کارشناسی که نیاز به گذراندن واحدهای بیشتر در ترم تابستانی برای فارغ‌التحصیل‌شدن دارند، توضیح داد: دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی که با گذراندن حداکثر 12 واحد در ترم تابستان دانش آموخته و فارغ‌التحصیل می‌شوند، مجاز به اخذ تمام 12 واحد درسی هستند.

وی با تاکید بر اینکه شرایط مذکور شامل دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری نمی‌شود ادامه داد: بخشنامه ترم تابستان سال 94 دانشگاه آزاد اسلامی طبق همان شرایط سال قبل اجرا میشود و این بخشنامه نیز تغییری نکرده است. همچنین ساعت واحدهای درسی نظری و عملی نیز مانند گذشته است و به همان روش پیشین اجرا خواهد شد.

نحوه محاسبه شهریه ثابت و متغیر در ترم تابستانی

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد درباره میزان شهریه ترم تابستان افزود: دانشجویانی که حداکثر تا 6 واحد درسی را انتخاب می کنند تنها نصف شهریه ثابت و افرادی که بیش از 6 واحد تا حداکثر 12 واحد را اخذ مینمایند باید دو سوم شهریه ثابت را پرداخت کنند اما درخصوص شهریه متغیر که مربوط به واحدها است، برای تمام دانشجویانی که متقاضی حضور در ترم تابستانی هستند، شهریه هر واحد به صورت کامل محاسبه می شود.

به گفته وی، میزان حق التدریس در ترم تابستانی برای اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد دوبرابرمحاسبه می‌شود.

دکتر حسین غریبی همچنین به میزان حق التدریس اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در ترم تابستان اشاره کرد و گفت: اعضای هیئت علمی تمام وقت، نیمه وقت و مدعو، به تعداد ساعات تدریس، معادل دو برابر آموزانه حق التدریس خود را نسبت به نیمسال اول و دوم دریافت می کنند.

وی در این باره تصریح کرد: اعضای هیئت علمی که در نیمسال اول و دوم کمبود ساعت تدریس داشتند میتوانند به همان میزان در ترم تابستان تدریس و سقف موظفی خود را پر کنند و اگر ساعات تدریسشان در ترم تابستان از سقف میزان کمبود آنها بیشتر شد، ساعات اضافی طبق بخشنامه دو برابر محاسبه می شود.

دکتر غریبی در پایان خاطرنشان شد: مدت ترم تابستان برای دانشجویان متقاضی 8 هفته است که از اول تیرماه آغاز و تا پایان مرداد ماه ادامه دارد. از اول شهریور تا دهم این ماه نیز برای زمان برگزاری امتحانات در نظر گرفته شده است.

 

31st International Business Research Conference

31st International Business Research Conference
DATES: 27 - 29 July 2015
VENUE: Ryerson University, Toronto, Canada

Submission Deadline: 22 June 2015 and Registration Deadline: 13 July 2015
Website: www.torontoconfo.com and email: آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید

Full-length papers, research-in-progress papers, case studies and /or abstracts, relating to all broad areas of Accounting, Banking, Finance, Economics, Investment, Management, Marketing, Business Ethics, E-Commerce and all other areas of Business Studies are invited for the above international conference. An author can present up to two papers. This conference is sponsored by 5 internationally peer reviewed journals listed by Cabell’s Directory, EBSCO, Ulrich of USA and ERA, ABDC of Australia and World Business Institute, Australia and American Research and Publications International, USA.

Submission Guidelines, Review Process and Announcement of Acceptance:

Please send full papers and/or abstracts directly via آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید by 12 June 2015 (please note you can submit papers any time before this deadline). At the time of submission, please include information relating to your title (Mr. Ms. Dr. etc), author’s names and full address of the institute/university with contact email address for correspondence. All papers will be double blind reviewed and the notice relating to acceptance of abstract and/or full paper will be provided within 10 working days after we receive them. Please see the submission guidelines.

Publications Opportunity Without Any Fee

Quality papers will be considered for publication in the following international peer reviewed and Cabell indexed (Cabell, Ulrich, ERA etc) journals with ISSN: Journal of Business and Policy Research. World Journal of Management, Global Economy and Finance Journal, International Review of Business Research Papers, Global Review of Accounting and Finance. However quality papers will be considered for World Journal of Social Science and World Review of Business Research, subject to compliance to editorial comments and conference feedback that would be sent after the conference. Please note there is no fee involved for publication in these journals.

Awards and Conference Proceedings and other Benefits

Best paper award will be announced in each track and will be published in any of the above journals and a certificate will be issued to the winners. All winners will be awarded Fellowship of World Business Institute and Membership of American Research and Publication International without any cost. All accepted abstract and full papers (for those who register for the conference) will be published in the refereed conference proceedings with ISBN and will be published electronically via a separate website, namely, www.wbiworldconpro.com which is linked with google scholar. There is an option that the participant can serve as session chair and/or discussant of a paper of his/her own area of interest and certificate will be issued to such participant.

Research Networking Tour

On 29 July 2015, we will organise a Research Networking Tour to Niagra Falls. The cost is USD 125. Please see the link provided on the conference website for more information about what is included as part of the tour.

Further information:

Please click on the links provided on www.torontoconfo.com for more information. For other enquiries please email Ms. Nuha Jahan via email address: آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید

Members of International Scientific Committee (please see the conference website)

Program Chairs:

Professor Peter Yannopoulos, Brock University, Canada
Professor William Lim, York University, Canada

 
مطالب بیشتر...

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی
بورس های تحصیلی و کارآموزی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1403© : ایران کنفرانس